Jak nakupovat
Jak nakupovat?
Vyberte zboží
- Procházejte podle kategorií nebo výrobců.
- Nebo použijte řádek vyhledávání.
Košík
- Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka "Přidat do košíku" na kartě zboží.
- V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
- Kompletní obsah košíku uvidíte po kliknutí na odkaz "Zboží v košíku" vpravo nahoře.
Doprava
Vyberte požadovaný způsob dopravy zboží. Pokud nakupujete zboží současně se službou montáže, je možné si nechat zboží zaslat na místo montáže. V tomto případě zaškrtněte možnost Přeprava na montážní místo. Pokud chcete zboží zaslat na vaši adresu, zvolte PPL. Tento druh přepravy je zdarma(zboží s montáží). Pokud nakupujete pouze zboží zaškrtněte možnost dopravy PPL.
Platba
V tomto kroku košíku zvolíte způsob platby.
Přihlášení
Následně budete vyzváni k přihlášení. Dále jsou následující možnosti:
- Přihlášení, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem, můžete použít přihlášení v horní části obrazovky a my automaticky vyplníme vaše údaje. V případě, že jste heslo zapomněli, použijte odkaz "Zapomenuté heslo". Pošleme Vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
- Pokud si přejete rychle nakoupit bez registrace. Použijte formulář na obrazovce ve třetím kroku v košíku.
V dolní části máte možnost zaškrtnout ”Doručit na jinou adresu” a vyplnit popřípadě jinou doručovací adresu.
Dále pokud chcete zadat poznámku pro prodejce.
Dále pokud chcete odebírat newslettery.
Dále pokud se chcete registrovat v e-shopu.
Hodí se vědět
- O každém kroku ve vyřízení Vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s Vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 222 100 144.
- Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze Vám vrátíme na účet.